Načrtovanje didaktičnih pripomočkov za 3. in 4. razred osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom za predmeta Spoznavanje okolja in Naravoslovje

Naslov: Načrtovanje didaktičnih pripomočkov za 3. in 4. razred osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom za predmeta Spoznavanje okolja in Naravoslovje
Ključne besede: didaktični pripomočki, prilagojen program, spoznavanje okolja, naravoslovje
Avtor: Mojca Vrhovski M. idr.
E-pošta: mojca.vrhovski-mohoric@guest.arnes.si

Vrsta pripomočka: pripomoček za poučevanje ali pomoč
VIZ program: 
prilagojeni izobraževalni program z NIS
Razvojno obdobje: obdobje šolanja
Skupina OPP:  osebe z motnjami v duševnem razvoju
Področje funkcioniranja:  spoznavno funkcioniranje

Predmet: spoznavanje okolja, naravoslovje
Razred, VIZ obdobje ali stopnja: 3. in 4. razred osnovne šole
Opredelitev uporabe pripomočka: V publikaciji so zbrani opisi didaktičnih pripomočkov, ki so jih pripravile študentke 3. letnika
študijskega programa Specialna in rehabilitacijska pedagogika Pedagoške fakultete Univerze
v Ljubljani. Izdelki so nastali v študijskem letu 2018/19, na osnovi navodil za načrtovanje,
pod mentorstvom dr. Mojce Vrhovski Mohorič, v okviru predmeta Učenje in poučevanje
otrok s posebnimi potrebami: naravoslovje.

Viri in literatura:

Jezikovna ustreznost: vsebina ni lektorirana
Avtorske pravice: priznanje avtorstva – nekomercialno (CC BY-NC) (več informacij)